lördag 22 mars 2008

Slit o släng (inte)

Jag låg o tänkte vad jag skulle ta på mig ikväll, jag ville inte klä upp mig något vidare och tänkte "äh jag tar blåjeans och min svarta urringade top som sitter så snyggt".
Jojo, det måste dock nämnas att jag ska ut med Itziar och Xavi (två spanjorer, nä förlåt, en catalan o en bask) som jag lärde känna i Lund. Under deras år som utbytesstudenter vi var ute tillsammans minst en gång i veckan och säkert 95% av gångerna hade jag en svart urringad top som sitter så snyggt på mig.

Detta är 3 år sedan o toppen är den samma. Kanske ska ta något annat ikväll???

Jag tror jag fått detta av min mor; att använda mina kläder tills de faller i sönder i trådar. Mor o far ringde innan, mor berättade hon köpt påskgodis o skickat ner men påskpaketen var mycket mindre än förra året o hon var tvungen o äta en stor del av godiset för att få ner resten i paktetet, sen kom hon på att jag inte gillar gult godis så hon var tvungen at äta det med. Undrar vad hon skickade i slutänden?

Iaf, detta med kläder, mamma berättade vad hon hade på sig "ja jag funderar på att byta om, jag har den där blå mysdressen med en katt på jag fått av mormor".
Jag kan tillägga att den fick mamma när jag föddes, dvs. 25 år sedan.


Nu ska vi ut, tjohoo!

1 kommentar:

Sara sa...

Den minns tom jag!!
Hihihi! Kattdressen ja. =)
Hoppas du får något smaskigt godis.
Kram!!