fredag 14 mars 2008

Lite svårt att koncentrera oss

I dag märktes det att helgen var nära. Mycket lite blev gjort på jobbet och vi flamsade mest runt och kastade gem eller sköt gummiband. Lyckades konstruera en sjukt bra slangbella av två pennor... mm, det användes mycket i dag :)

Annars kollade vi mest på en brand några hundra meter bort. Axel trodde det brann i en papperskorg, vi andra var mer inne på industribrand, kemikalier och sånt. Vad tror ni? (se bild)

Sen hade jag katalanska och där var vi minst lika okoncentrerade och medan vi i vårt lag försökte komma överrens om vilka bokstäver vi skulle säga i hänga gubbe, viskade Karin svaret till oss för att få sluta tidigare :)

Mer? Jag har ätit tio minicrossianter i dag... imorrn måste jag springa.
Nu renskriver jag min intervju, intervjuade ju på spanska och ska publicera på svenska, sen måste jag tänka på mitt projektarbete och sova? Ja det vore skönt!!!
Som skrivet, en flummig dag fylld av organiserat kaos...


Branden...


Moa jobbar...yeah right...min arbetsplats ser för övrigt likadan ut, bara det jag har mindre ordning och fler post-it


Katalanska


Ja jäklar vad kul vi hade när vi skulle hänga gubbe.

1 kommentar:

Aurora sa...

Var lär du dig katalanska? På jobbet?