söndag 9 mars 2008

Guld värt

Min SVT webtv har inte funkat sen innan jag flyttade till Madrid. OJO, alltså innan januari 2006...snacka om att jag har mycket att ta igen :)
Sitter och kollar (lyssnar) på Så ska det låta, vågar inte titta för en av mina favvo-svenskar är med; Rafael Edholm, men han är helt ful i programmet...bäst o inte titta, bara lyssna...


Mitt huvud är verkligen fullt av saker (skit bland annat) borde följa med i spanska valet (Zappe vann igen) borde fundera över min slutuppgift på journalistkursen, borde ta tag i min uppsats, hitta boende, planera min semester....suck...så ska det låta räcker för ikväll!


Gonatt

1 kommentar:

Sara sa...

Jag är så trött på Så ska det låta!
Gah! Det är ju sammasammasamma artister hela tiden. Mjäff.
Fast i år ska väl SnyggErik vara med... Hihi!
Kan du inte komma hem på en fika en dag? Kolla på gamla kort och snacka skit? Hihi! =)