torsdag 20 mars 2008

Depp

Detta är min tredje påsk på raken i Spanien.

2006 drack vi alldeles för mycket öl, det vill säga 80 liter på en helg och helgens fras var "estoy seco" (smidigt översatt; jag e törstig)

2007 hade jag öroninflammation och låg hemma i min säng och tyckte fruktansvärt synd om mig själv.

2008 önskar jag av hela mitt hjärta att jag var i Skåne o kunde åka på konstrunda. Jag kan tom tänka mig att ställa upp o var chafför så alla kan dricka minst ett glas vin (tänker på dig mor). Skulle göra vad som för mormors kanelbullar i Annica o Anders kök sittandes bredvid mormor, hålla henne i handen o leka med hennes ringar. Istället sitter jag åter igen i min säng, denna gång med gråten i halsen, 400 g choklad vid min sida och vägrar gå ut. Jag tänker sitta här tills jag har råd att åka hem till Sverige.

Fan :(

Inga kommentarer: