måndag 30 juni 2008

Eurocopa 2008

Spanien vann som ni alla säkert vet. Vad ni inte vet att hela dagen i dag har spansk TV visat ALLT från EM. Och då menar jag ALLT. Alla Spaniens mål och passar och sånt trist. Sekvenser som när flygvärdinnor dansar Macarena för spelarna eller som nu precis, då det har visats lagets ankomst till Madrid centrum, fulla så de inte kan stå upp. De sjunger, skriker och hoppar från busstak!!!!!

Tänk er nu detta: hela laget står uppe på scen för att ta emot folkets jubel. Spelarna hoppar, sjunger och skrattar. Plötsligt får TV för sig att på storbildsskärm visa ett klipp från minuterna efter finalen i går. Spelarna är helt utomsig av glädje och skakar champangeflaskor och sprutar ner reportern, från ingenstans (eller ja från omklädningsrummet) kommer Casillas springandes iklädd Y-front. Y-FRONT? Xavi lika så... svarta, väääldigt tajta Y-front. Pujol hade shorts. Ingen hade tröja.

Casillas och Xavi såg INTE glada ut när de gick av scenen =0) Pujol sjöng när han gick av scenen, kanske för han druckit mer, kanske för han hade haft shorts. Det ska jag fråga honom nästa gång jag möter honom på en av BCN alla klubbar.

Jag har brända axlar, äter gelehallon, borde borsta mina tänder och snart är det CSI maraton. Måndagar är bästa TV-kvällen (enda dessutom).

SOV GOTT!

Inga kommentarer: