måndag 16 juni 2008

Nytt tänk

Denna vecka har solen kommit Barcelona. Jag svettas i jeans och får kisa mot solen.
Denna vecka ska jag ha mysvecka. Varje dag ska jag göra något mysigt, något jag gillar i massor.
I dag började jag med att ringa min mor lite över åtta på morrn från jobbet (dock för praktiska saker) men mysigt att börja dagen med att höra mammas röst.

I morgon är det G och min dag, tisdagar är våra. Det är veckans enda dag då vi båda är lediga och skulle kunna gå och lägga oss vid sju (om vi velat).

Onsdag blir det egen-mys, dvs bok och te i ett välstädat rum efter matchen.

Torsdag är det party på mitt gamla jobb.

Fredag har jag lunchmöte och sedan är det midsommar.

Lördag BBQ och sex n the city-bio och drink

Söndag blir det strand eller park.

Veckan är planerad, nu ska vi bara se vilka planer som faktiskt blir av. Mycket snack och lite hockey som man säger i Höörs ishall.

Btw, fick jag sms av A i dag "sitter i Zlatans omklädningsrum på san siro" min första tanke var, undrar hur det luktar.

Inga kommentarer: