onsdag 2 juli 2008

Småflickors drömmar

Jag tror alla tjejer nån gång funderat över sitt bröllop. Klänningar, blommor, kyrka osv.

När jag var liten var jag mycket tveksam till bröllop (vi snackar dagis o lågstadieålder nu) för jag tyckte det skulle var så fruktansvärt pinsamt att pussas framför folk jag kände.

Detta har jag dock kommit förbi nu och kommit till steg två i planeringen (valet av make får komma senare) det viktigaste på festen. MUSIKEN!!!

I och med jag har en bror som utbildar sig till musiker, en lillebror som spelar bas dygnet runt och när han inte gör det sjunger han eller spelar tuba, en gudfar som jobbat som musiker, en far som spelade sig igenom sin ungdom, en mor som sedan jag varit lite spelat "När jag sjunger och ler" i princip varje dag under hela mitt uppväxt och en bästis som spelar fiol (Millis), så behöver jag inte anlita några musiker.

De två låtar jag valt är (vem som ska spela den andra är dock fortfarande lite osäkert men jag tycker att Milena ska börja öva på fiolarret).

www.myspace.com/filipjers och låten som heter "rio de Janerioombyggnad" och:

Inga kommentarer: