måndag 7 juli 2008

Delat sinne

Jag har kommit på mig själv att jag nog blivit gammal. Inte nog med att jag

1. intresserar mig för kungafamiljen (kungen ÄR rolig) utan att jag
2. igår satt och letade efter inspirerande recept på alltommat.se, vidare så
3. fullkomligt ääälskar jag Sommartorpet och tycker det är urintressant att lära sig om hur man tar bort färg på en dörr (kan jag redan, far har skolat mig väl) och hur man fasadputsar ett hus.
4. I dag klagade jag högt på att ballerinaskor inte är bra på sommaren i och med fötterna svullnar och att jag är ute efter ett par fotriktiga sandaler.
A har flyttat till London och jag tänkte ta mig i kragen och besöka honom några dagar. Oftast i storstäder vill man som turist se det mest kända, men inte jag, nej nej, jag vill åka utanför London till Warwick och kolla medeltida slott.

Jag måste intala mig själv oftare att jag fyller 25 och inte 75 (som mormor skulle fyllt) känner jag tar hennes intressen ibland =0)

Jag väger dock upp mitt lite äldre sinne med det lite yngre som på fredag ska se Duffy, ska flytta för 6e gången inom Barcelona i helgen, skaffat mig en helt ny hobby (jag inte ens provat på en) och vägrar överge 2pac!

Kvällen kommer gå åt att göra storkok chiligryta och kolla CSI maraton som varje måndag, jag fasar för den dagen då det visas ett avsnitt jag redan sett!

So long, CHILL!

Inga kommentarer: