onsdag 2 juli 2008

Utmaning av Nann

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då bodde jag i underbara söta Höör, var ascool, använde uttryck som easy pucks och balle. (Gör jag dock fortfarande). Jag funderade på att trigga Viggo och övernatta med kompisar på musiksskolan och jag var upp över öronen i Erik Strand, killen som har världens snyggaste ögonbryn =0)
Jag sprang genom centrum i morgonrock efter utmaning med Sara, jag svarade i telefon hos kompisar och jag avgudade låtar som Tuffe Uffe och Whisper in the Wind. Mitt mest realistiska mål var att sluta svära och försökte säga hel-vete-påse istället för h*****e. Jag trodde på fullt allvar att man kunde bli av med halsont genom att skrika och jag hade förstora byxor och älskade att hoppa studsmatta hos Meta med henne och hennes långa bror.

Vilka 5 saker finns på din att-göra-lista?

1. Sluta svära (helvete-påsen metoden fungerade inte)
2. Dra till Brasseland
3. Besöka staden där Kungen mötte Silvia
4. Göra klart mina utbildningar (eee, ja typ)
5. Bli mindre envis

Ställen som du har bott på?

Höör
Lund
Tegucigalpa, Honduras
Madrid, Spanien
Barcelona, Spanien

5 saker du skulle göra om du var biljonär

1. Förmodligen vad jag gör nu men med lite mer cash på fickan.


Jag utmanar

ingen, tycker sånt här e trams =0) Det tog mig en kvart att komma på fem saker jag måste göra.

Nu ska jag glo på TV, imorrn ska jag till läkaren. JIPPI!

Inga kommentarer: