tisdag 13 november 2007

Neel goes Spanish

Bengan fyller 60 bast och det ska firas ordenligt. Hela släkten Hermanson har begetts sig till Barcelona för att äta gott, skaka de lurviga och åka buss.
Jag undrar om det finns en dag över för mig då jag kan låna min Neel. Min underbara Neel...det har gått nästan ett år sedan vi sågs senast. Vi sågs en snabbis i Lund förra julen (tror vi:)) innan dess en snabbweekend i Bryssel tillsammans och en runda till Breda och timvis över tekoppar filosoferandes om livet. Året innan var det också Nederländerna som vi träffades i och några dagar i Madrid.
Denna gång blir det Barcelona :)
Jag saknar henne, jag saknar henne något enormt. Det har gått så lång tid sen vi sågs att jag inte ens har några bilder på oss, allt ligger på skivor. Jo, en bild, tror det än från Madrid.


P.S. Kan tillägga jag sitter och lyssnar på David Hasselhoffs version av "Feliz Navidad"...någon som kan hjälpa mig ur min misär??? Måste dock få skriva att favvoraden i låten är när Hasselhoff med en mörk sexig röst säger "hola, que tal?" HUR LYCKAS HAN????


Fridens

Inga kommentarer: