fredag 1 augusti 2008

Varför göra saker direkt när man kan vänta?

I dag fick jag tummarna loss och köpte ett skin till min dator. Detta är något jag behövs sen december 2004; man ska inte stressa med viktiga inköp...

Vidare ska jag till Tarragona imorrn (tyvärr måste jag berätta för er alla att det är inte där som Cloetta gör sin choklad) utan det är en fin liten stad dit romarna och araberna kom för sisådär flera tusen år sedan.

Det är fredagkväll och jag försöker övertala min största idol att rita mig en tatuering med nyckelorden "svensk sommar" och "rock", det går sådär, han kan visst inte rita av egen kreativitet säger han, eee, ok, jag som trodde han var grafisk designer och hobby-konstnär.

Annars allt lugnt. Life goes on ;)

1 kommentar:

Frida sa...

Visst life goes on:)
Här planerar jag äntligen Barcelona fullt ut, men det finns ju kvar. Den bästa nyheten är att DU kommer hem!
När?!
Puss och kräm