fredag 8 augusti 2008

Snabba ryck

Jag är nu antagen på den kurs jag vill läsa i Malmö. Jag har fått beslut av CSN att de ger mig cash (dvs slipper jobba som en dåre), jag har köpt min flygbiljett hem, G har köpt biljett för att hälsa på, jag har köpt biljett för att hämta honom i Stockholm. (Fille o Anna, det blir nga dagar med er)
Vi har bestämt vi åker till Amsterdam i oktober (Neel, bara så du vet så tänkte vi hälsa på o bo hos dig, o åka båt på kanalen, o kramas, o shoppa, o åka spårvagn, och och och)
eee, ja, och sen har jag köpt en kalender att skriva ner allt i för mitt huvud är numera FULLT, och en ny necessär för smink för den jag har är ful och skabbig, den nya är svart med påfågelsfjädrar och sen har jag köpt en rosa rouge, megafint.

Mmm, och sen har jag feber och ska gå och sova nu.
PUSS GONATT! /Jo

Inga kommentarer: