fredag 29 augusti 2008

Fredagsmisär

Depp, helt jävla depp.

Jag har hör/sett/funderat/drömt om för mycket gamla saker idag...just nu vill jag bara ha följande saker på samma plats, gärna allt i min famn samtidigt. (Jag valde väl här och har inte lag ut bilder som gör ont i andra, det finns vissa saker som aldrig lämnar mitt hjärta men som aldrig kommer synas offentligt)

Snälla, ta hand om mig i höst, jag kommer nog vara rätt vilsen.








Av alla känslor jag känner till är nog de värsta att bli nostalgisk och emotionell. Det eller att, som jag har, ha för mycket sympati... jag har börjat gråta av att se gamla gubbar köpa tre potais på ICA, eller pappor köpa gympaskor till sina barn på Maxi...
tacka vet jag tristess, det gör iaf inte ont i själen.

Gonatt

2 kommentarer:

Sarasnaran sa...

*kramar hårdaste hårdaste HÅRDASTE hårt*

Nanna sa...

Kommer ta hand om dig så mycket att du kommer säga Nanna nu räcker det! Haha!
Imorgon kommer du hem.. Välkommen hem min gumma!
Massa megastora bamsekramar!