onsdag 8 augusti 2007

Än är det inte kört

Idag vaknade jag dåligt, dvs. på svenska jag vaknade på fel sida. ALLT var fel imorse. Vaknade för sent, typ vid ett, vaknade jättekissenödig och så var det upptaget på toa!!! Fick besök av den (onda) röda (o)vännen, som jag inte alls väntade på nu....förklarar dock mitt smått dåliga humör de senaste dagarna. Strömmen försvann så jag missade ett halv avsnitt av Simpson, ett avsnitt jag INTE sett? Hur ofta sker det??

Men sen lossnade allt...först ringde dom från en butik, liknande Indiska, och ville jag skulle på intervju, så imorrn vid kvart över tolv får ni hålla tummarna.

Satte mig ändå och letade vidare (lärt mig man inte ska sluta för dom ringer) och hittade ett jobb som verkade passa mig perfa...kopiera papper och ordna aktiviteter för utbytestudenter :) Ordna middagar och fester....mmm, det har jag ju aldrig gjort förr...särskilt inte de senaste 5 åren :D Iaf, det tog 2 timmar sen ringde dom upp och ville jag skulle komma på intervju...så fredag klockan 11 får ni hålla tummarna igen.

Igår började jag dessutom om med min c-uppsats, nä jäklar ska det bli förändringar här. Jag kom på jag bara sitter och sunkar framför TV:n eller med en bok större delen av dagen så varför då inte göra uppsatsen? Suck....
Men det gick bra, jag satt och läste igenom den och plockade ut vad jag kan tänkas skriva vidare på.

Just det, jag har klippt mig! Min catalaninha som Gustavo kallar mig...

En jobbig höst väntar mig....varför inte börja nu?

Peace out, tror bestämt det är något matprogram på TV nu...eller om jag skulle tvätta lite? Just ja, uppsats!

Inga kommentarer: