onsdag 22 augusti 2007

Internet och Spanien är inget att lita på

Idag har jag fått conexion igen....efter att ha varit utan uppkoppling (så heter det, kom inte på det först) i typ tio dar.

Under dessa tio dagar har jag: (List-tajm :D)
1 Blivit lite äldre (iaf på papper, i sinnet vetefan)
2 Träffat min underbara mega superduper söta bättre hälft som bjöd mig på en mysig middag och vackra leende (se bild)
3 Fått jobb, skrivit kontrakt, kopierat papper och börjat jobba (idag)
4 Sett säkert 25 filmer, varav Turister var den klart sämsta
5 Varit på H&M och känt mig som hemma
6 Insett jag är sjukt pank, pank så jag inte har pengar till hyran i september...japp, synd mina listor inte hjälper mig att planera saker
7 Hoppat i Barcelonas enorma vattenpölar...aldrig sett så mycket regn i Spanien. Aj lajk eller a mi me gusta liksom, som vi säger på Lundisch
8 Neel har spikat resedagar till BCN, faen ta mig om jag inte är här då. Jag saknar henne så det gör ont
9 Hmmm, tänkte skriva tio...
10 Börjat lyssna på mina elektro-pop skivor jag fick av Davides 2005...insett jag borde köpa något nytt. Kunna elektro-pop låtar utantill är lite nördstämplat....
11 Oja, en sista....funderat på att jag kanske skulle bli ämnessakkunnig i regeringen, kommer isof tjäna 100 000 SEK, lite bättre än mina slantar bakom disken på Natura och jag är en jävel på att minnas nördig fakta, minns viktiga saker som vilka sidor jag hade i läxa i trean och minns första meningen i min historiebok på lågstadiet. "Det var gryning och en hunds skall hördes i fjärran"...japp, klå det!!!


Tisdageftermiddag på H&M...H&M i Barcelona

Fest i Gracia

En bild säger mer än 1000 ord

1 kommentar:

Aurora sa...

Jag gillar att det händer något här, innebär det att det inte kommer att göra det om ca en vecka?

/L