lördag 4 augusti 2007

En kropp full av blåmärken

Jag blir så jäbla (spansk stavning på ett svenskt ord) dryg när jag är sjuk. Vatten hit, snyta mig dit, käbba, klaga, svettas, envisas med att sova i draget ifrån fläkten, vilket absolut inte gör mig friskare; ja, som skrivet jag är en fispropp när jag är sjuk.
Och inte nog med att jag ä förkyld, nä, jag hostar som om jag rökt i 15 år OCH har ont i magen. Jätteont i magen. Sådär jätteont så man inte vill göra något alls. Japp, så ont hade jag idag, så ont så att jag inte orkade mig ner till stranden eller till Champangerian...jag är en hemsk människa :(

Nä, nu måste jag sova, eller ja först duscha...jag har faktiskt tränat idag :D Jag har en träningsdvd med Pilates, idag gav jag den en chans...riktigt nice faktiskt...japp, den ska jag göra fler gånger, dock inte imorrn, då lär jag har ont som faen.

Nä, sov gott


Denna bild tycker jag om. Det är Gustavo som dokumenterade när min familj var på besök. Jag ser mest gravid ut, mor är glad som vanligt, Fille är 2000% turistvänlig och Vikke har skoskav.


Detta är en annan av mina favoriter som Gustavo tagit. En sur Johanna som försöker få upp sin sockerhalt i blodet...

Inga kommentarer: