fredag 15 februari 2008

Älska Tom&Jerry light

I veckan fick jag ett sådant extremt sug efter TOM&JERRY kex. Jag får det ibland. Sug att välja bland paketen på ICA o inte riktigt veta vilken gubbe eler färg man får. Man har ju alltid en önskan om en röd, men oftast får jag gröna eller gula. Sen förbannar jag mig för jag inte behöll det första paketet jag tittade på.

Jag gick under lunchen till Carrefour för att se om Spanien hade något som kunde slåss i toppligan med TOM&JERRY kex. Jag hittade en favorit. Den var dinosaurierkex med vaniljsmak, vad som dock drog ner dom lite var att man hde tillsatt fibrer. Jag vill fan inte ha fiber i mina kakor!

Vad som dock vägde upp var att man fick en present :) Och en present man faktiskt kan ha nytta av.
Den produktion kex som fanns på hyllan hade som tema Shrek 3 och presenten var ett suddi utav en av figurerna i filmen.
Jag valde o valde o tillsist tog jag ett paket som stod lite till höger, lite ensamt faktiskt...

Det första jag gjorde var att slita upp burken för att hitta min present. Jag fick en lila(!) Fiona.

I dag provade jag mitt sudd. DET ÄR DET BÄSTA SUDD JAG NÅNSIN PROVAT! Och jag som samlade på sudd som liten...(slänge min samling först förra sommaren, då jag äntligen insett alla var helt torkade o dåliga)



Ja lyckan var total och Fiona är nu med mig vart jag än går.

Bilderna är början till den tatuering jag vill göra...(Fiona hjälper till mkt kan jag lova)

Inga kommentarer: