torsdag 17 januari 2008

Tacka vet jag butiksjobb

Det är farligt att ha tillgang till dator och internet pa jobbet. Särskilt om man har ett par minuter ledigt da och da.

Jag har under bara tva veckors heltidsjobb lyckats fa klartecken av min handledare och studievagledare att lagga fram mitt exjobb i juni, att borja om fran borjan-pa ett nytt amne med nya ogon. Fa jobb voluntart pa en interkulturell organisation genom La Caixa, ringt 2 miljoner samtal till olika organisationer i jakt pa en intervju, Spanien ar inget snabbt land...

Pa mandag borjar mitt nya jobb; hoppas jag inte kommer ha sekunder over till internet ;) for denna var har jag lyckats dra pa mig att realisera under varen:

heltidsjobb med overtid
halvtidsstudier i journalistik
halvtidsskrivande pa min c-uppsats, fran scratch
voluntarjobb pa lediga stunder och helger
jobba natter pa klubben

Fine, att jag nu lart mig ringa offentliga samtal (nagot jag alltid haft problem med) men man behover faktiskt inte overdriva!!!!!

46 minuter till jag ska ga til gymmet, typiskt jag har med mig kladerna :)

Inga kommentarer: