söndag 20 januari 2008

I dag har jag bott ett år i Barcelona


Ange, kääärlek :)


Gustavo, käääärlek


Milena var här...3 gånger ;)

Så här kan man se 2007:

1. Gjorde du något år 2007 som du aldrig gjort förut?
Jag drog till Barcelona.
Jag började dejta en brasse.
Åkt till Sverige på semester.
Jag har massa saker jag inte gjort förr men inga vi ska nämna här inte...

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Mitt nyårslöfte var att bo utanför Sverige 2 år, halvtid nu...
Mina nya är fixa fast jobb, det har jag redan gjort...


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar år 2008?
Ja det har gått 20 dagar på det nya året. SO far, noone. Men Roberto o Ale ska ha barn, det är nog dom enda jag kommer på nu.


4. Dog någon som stod dig nära?
Inte vad jag kan minnas


5. Vilka länder besökte du?
Sverige :)
Andorra
Danmark, gränsfall, jag vet att det inte räknas för skåningar :(
Spanien

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Att pappa kommer hit
Köpa katt :)
Bo ensam


7. Vilken dag från år 2007 kommer du alltid minnas, och varför?
20 januari, första festen i Barcelona men folk jag aldrig tidigare sett i mitt liv.
18 mars, första pussen med Gustavo, haha


8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag flyttade utomlands utan sparpengar och överlevde
Att min spanska har gått om min engelska i ordförråd och kunskap, det ni!!

9. Största misstaget?
Att prata först och tänka sen


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Öroninflammation, ja, jag är ett barn
Maginfektioner
Miiiigräääääään
Jag är alltid sjuk :)
Första januari fick jag ett tvillinghack på hakan. Det är i dag rätt sexigt, det var det inte i januari

11. Bästa köpet?
Mina Sverigeresor i juni och december. Att få krama mor o far på hemmaplan är oslagbart


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ja inte var det sprit
Kaffe tror jag


15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla dagar då solen lös


16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Put your hands up for Detroit. Pacha Sitges 2007 och alla andra klubbar vi besökte


17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag hittar alltid en ny livskris att gå igenom. Tillstånd oförändrat


18. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit

20. Favoritprogram på TV?
ALLT som går på Svt. Trött på dubbat nu

21. Bästa boken du läste i år?
Hasselhoffs "Making waves" hahahahhaha

22. Största musikaliska upptäckten?
Brassemusik och att jag inte kan leva utan min Guns n Roses skiva...

23. Något du önskade dig och fick?
Ja

24. Något du önskade dig men inte fick?
Förmodligen, men sånt brukar jag förtränga


25. Årets bästa film?
Eeeee, jag ser typ 3 i veckan

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Hur många år fyllde du?
24 bast, åt middag med min kille

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte alltid förställa sig det värsta och tänka mer, prata sen

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Undvik-utsvänga-byxor-magväska-och-ful-frisyr-stilen. Dvs. anti-katte ;)


29 Vad fick dig att må bra?
All kärlek


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Gael Garcia Bernal you stay in my heart


31. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Om hurvida Jordi vinner i katteland eller inte. Nä men det var var nog accountability, företagsansvar

32. Vem saknade du mest?
Far


33. De bästa nya människorna du träffade?
De enda som inte var "ny" var Sam, Karen, Nando, Gabi, Teresa, Millis, Neel, Julia, Christine, Familjen och Andreas. Resten är alla nya kontakter

34. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Min väg är inte alltid den bästa


35. Citera en sångtext som summerar ditt år.
Povo marcado, povo feliz. (Ärrat folk, lyckligt folk)

Inga kommentarer: