onsdag 6 maj 2009

Skåne

Nu är jag i Skåne igen. Igår var mitt plan 4 timmar sent, vilket resulterade i att jag checkade in mitt bagage och åkte tillbaka till Barcelona.
Jag är nu tillbaka i Skåne för att avsluta min eviga fil kand i MR. Råmanus skickades för grillning för dryga 10 minuter sedan, handledning på måndag, ta itu med höstens val, börja jobba, ragga nytt folk till FIAN, börja arbeta med fallet, måla lgh i Båstad, börja ny och sista danskkursen..... ja allt är som vanligt. Fick mer eller mindre huvudvärk när jag gick in i mitt rum igår. Undrar om det beror på min mysrökelse som jag alltid köper i BCN (jobbade i den doften i 4 mnder så blev smått beroende) eller på allt som ska fixas och trixas.

Veckan i en kortfattad summering:

- Lite solbränna

- Nästan-klar-med-uppsatsen

- Träffade Maria 2 ggr

-Solbadade med M och U

- Shoppade

- Mojitos

-Fotboll, lite för mycket för min smak

- Tre biobesök, we kind of like bio

- Peruansk middag

- Alldeles för många restaurang besök, rent ekonomiskt alltså. Annars var det trevligt

Inga kommentarer: