torsdag 16 april 2009

Impuls i Lund

Nu har jag en ny dator i min famn =0) Det positiva är att jag kan surfa på toa, ha datorn i handväskan och massa sånt braigt.
Negativt är att jag har alla lösenord installerade på den andra datorn (som jag isof har kvar) men de är såklart automatiska och jag minns såklart inte dom... så får surfa lösenordsskyddade sidor på min numera stora dator (som eg är lätt och liten den med).

Idag var det jobbintervju igen, det gick jättebra. har tre erbjudanden nu, hoppas på det i mitten ;)Sen ringde C och det blev impulsträff i Lund, lite terapi inför Bryssel (hennes resa) hon tjatade till sig det, även om jag hade migrän =)

Imorrn är det fölsekalas med tårta och middag. Ska en runda till Malmö och fixa också (och äta en glass) fixa inför helgen som består av enbart uppsatsskrivande, det har legat lite på lä nu iom jag har migränat bort hela veckan, suck.

Ah, sen är det Skånefinal i MusikDirekt, missa inte det! Bästa bandet är Skip Toumalou som spelar psychedelic psychotwist, och det vet vi ju alla vad det är (NOT)

Nu ska jag läsa om Obama och tvinga far att fixa in word i min nyyyya dator så jag kan skriva uppsats vid havet på lördag (jag sa det är uppsatsskrivande hela helgen men inte var.... jag tänkte mig vid havet i solen).

S säg till när du flätat klart din halva så hoppas vi repet räcker <3

1 kommentar:

Sarasnaran sa...

Mina trådar är för tunna... =(