tisdag 21 april 2009

Godisförbud

jag har (egeninstallerat) godisförbud under obestämd tidsrymd. Detta för att G sa till mig han inte ville pussa på en gammal kvinna utan tänder längre fram i livet. Det tog hårt...
så jag bestämde mig för att inte äta godis under en tid. Jag kan meddela att det är så sjukt svårt! jag är extremt godisberoende och äter nog runt 200-500 g om dagen (och har gjort de senaste 4 åren). Det enda positiva är att jag aldrig har haft hål och att jag inte går upp i vikt av det. But still, herregud johanna, skärpning!

Så nu är det alltså godisförbud för fröken Jers. Jag är inne på min tredje dag och kokade precis 6 koppar kaffe åt mig själv, allt för att undvika det vita guldet(socker inte kokain eller mjöl).

Vi håller tummarna för att jag pallar (det inre)trycket ett par dagar till...

Inga kommentarer: