måndag 13 april 2009

En vanlig dag i Johannas liv

Idag har jag målat en träsoffa blå (jag är lite blå jag med)

Köpt en ny dator (för jag ville ha en)

Köpt en resa till Barcelona (why not liksom)

Dessutom är jag förkyld, så jag tyckte jag var värd lite omtanke (i form av materiella ting)

Jag har pluggat lite också, letat artiklar för uppsats, så imorgon ska jag till Mlö och skriva ut och leta böcker.

Inget vidare kul vecka som väntar... uppsatsskrivande (måste komma igång ordentligt) akupunktur (som vanligt) jobbintervju, jobba, min bror fyller 18 (det är isof kul) till havet och sälja tavlor (mamma säljer jag ska sola) och skånefinal i MusikDirekt (det ska också bli kul).
Sen ska jag rengöra ett staket och måla det grått (lika bra att utnyttja min energi, så behöver du hjälp med något säg till!!!) kanske måla soffan igen beroende på hur färgen torkat. Ska rensa en hylla och bli av med min förkylning... och läsa en rapport om Honduras ekonomiska utveckling under de senaste åren inför nästa veckas utbildning och möte i Stockholm...

Oj, vilket Blondis-inlägg, bäst att göra något annat. SO LONG!

BTW, imorgon har min bror examenskonsert på Musikhögskolan i Stlm, är du i närheten så dra dit, blir nog himla mysigt (och fullt med mat)

Inga kommentarer: