måndag 31 december 2007

31/12/07-->01/01/08

Jag har ännu en gång sovit bort ett och ett halvt dygn av mitt liv. Migrän är nog den sämsta sjukdom som finns. I går när jag vaknade vid halv sju tiden på kvällen, satt o tittade med ett öga på tvn (ni som känner mig vet att min migrän slår ut synen på mitt högra öga - jag blir lite som Snarasara, bara att hon har avståndbedömning det har inte jag...) säger Gustavo är det nyårsafton i dag? Snacka om att vi fick panik, googlade lite och såg att det var först på måndagen (dvs. i dag).

Må jag inte ha missat nyårsafton men jag sov min sista helg på året. Jag mår alltid så konstigt sista dagarna på året. Trist värre drabbades mina sista dagar av dum sjukdom denna gång : (
I dag är jag hemma från mitt nya jobb. Svindrygt, jag har legat hela natten och sagt Barcelona Business Pass Good Morning får att få in rätt rytm, sen går jag upp klär mig och ska gå och får värsta attacken igen och kan knappt stå på benen. *hatar*
Pratade med K, min hjältinna på BBP, och lovade att jag ska plugga hotell så jag kan jobba på onsdag...

Så en sammanfattning av 2007?
Jag inledde året med att vara på weekend i Barcelona, sen flyttade jag till Barcelona. Jag lärde känna massa nya människor, bästaste kontakten är Gustavo, min lille man...vad har mer hänt? Jag har längtat ihjäl mig efter min far, mor, mina brödrar, katter o alla andra jag knappt sett. Jag har träffat Neel på ny ort; Barcelona. Jag har träffat Milena på ny ort; Barcelona. Jag har brutit min tradition att åka till Nederländerna, (något man gör mer än en gång är en tradition :)) Sen ja, jag orkar inte räkna upp allt som hänt. Ni som var med, vet, resten kan bara föreställa er en normal dag i mitt liv o ni vet, hehe...

Gott Nytt!

Inga kommentarer: