söndag 29 mars 2009

Lyckad helg!

Igår var det fest, jag twistade loss med min mor i klädd 11 cm stilettklackar. Det gick förvånansvärt bra och festen var den bästa på länge!

Nu försöker jag komma ifatt mitt liv (man lämnar det lite bakom sig när det är tentaperiod), ni vet gå igenom papper som lagrats, hitta skrivbordet under alla böcker, läsa tidningar osv...

Sen ska jag skriva packlista och ladda min kamera inför resan ;) Det känns inte som en resa dock, det känns mer som att åka till mitt andra hem (eller tredje eller vad det blir).

Bilden visar min utstyrsel igår (låter som jag var på maskerad hehe). Skorna är köpta i Sthlm likaså strumpbyxorna, kjolen i Malmö, örhängena i Lund och tröjan i Höör. Gud, vad nat-cosmo jag var då. Den lätt lutande positionen tyder på dagen-efter-tenta...

Inga kommentarer: