lördag 28 mars 2009

Helg igen och här sitter jag

Tentan igår var nog en av de svåraste jag skrivit, suck, pust och stön, jag är fortfarande trött efter timmar av slit (och godisätande). Efter tentan mötte jag upp Christine för shopping, middag och bio. Det blev ett par jeans för mig, masa nödvändigheter för Christine, thaimiddag som inte är något att rekommendera för dejtande par... dvs en middag full av snörvel , snytningar och gråt. Vi skulle såklart beställa det starkaste dom hade.... typical us.
Sen blev det "Män som hatar kvinnor" och självklart avslutades kvällen på Lundia och en cola (!).

Idag har jag träningsvärk i varenda kroppsdel först efter min power-tur igår morse och sedan efter tentan, jag har en tendens att skriva med hela kroppen och inte lite sådär avslappnat med ena handen..... suck igen.

Well, well, 2 papers to hand in, a few days and a flight, sen är jag i...

Inga kommentarer: