tisdag 9 december 2008

Planerna inte

Igår bestämde jag mig för att dagen (idag) skulle bestå av att gå igenom all litteratur jag har till uppsatsen, och lämna de böcker jag inte behöver. Gå en lång, lång promenad på en dryg timme eller mer. Planera inför analys och göra en mind-map. Plocka undan på mitt skrivbord. Jobba ikväll.

Klockan är tjugo i tolv och hittills har jag drukit kaffe, ätit två mackor och myst med katten som inte vågar visa han gillar mys offentligt. Tur dagen bara börjat...

1 kommentar:

Nanna sa...

tack själv min underbara JOhanna!!! jag mår också alltid jättebra med dig! DOck är jag rädd för nu att jag börjar bli sjuk igen..om du hänger med... symptomen börjar visa sig.. Dags att varva ner igen.. Bläää...
o varför ändrar du inte här i bloggen till svenska?!
JÄD! PUSSSSSS