torsdag 11 december 2008

High fidelity är världens bästa film. Jag har precis sett den... igen.
Kanske tycker jag om den för jag har, precis som Rob, listmani, hela mitt liv är uppbyggt av listor. Kanske tycker jag om den för varje gång jag ser den har det precis skett något i mitt liv, något som fått mig att tänka om.

Eller så tycker jag bara om den för det är bra musik och schyssta skådespelare.

Idag tog jag tag i mitt liv, jag var hos läkaren och kollade min leverfläck i ögat... ska till ögonläkare o se så det inte blir några komplikationer, och sen, sen ska den booooort. Långt bort!!! Och ingen ska någonsin mer kunna kommentera mitt öga.

Livet är enkelt, det är vi som gör det komplicerat.

Gonatt

2 kommentarer:

Sarasnaran sa...

Kram!

J. sa...

Hej, har precis upptäckt detsamma. Vet inte om det kommit med tiden. Leverfläck i ögat alltså. Tänkte fråga om du fick bort det?

/ J.