tisdag 16 december 2008

Jul

Jag precis satt igång årets första julskiva. Min eviga Absolute Christmas. När den snurrar då vet man att julen är nära. Dvs om man börjar lyssna på den i lagom tid, inte som A som låter den snurra någongång i mitten av oktober.

Det är 10 dagar till julafton och jag har dryga 8 kvar att skriva min uppsats på. Suck... men men jag har själv valt det och ämnet ÄR intressant, det är bara energi och koncentration som fattas.

För övrigt var det jordskalv i morse i Skåne, upp mot 4,5 på R-skalan... sen högstadiet har jag alltid velat uppleva ett skalv, att få ställa sig i en dörrpost (som enligt min fröken var det bästa man kunde göra) eller känna hur hela jorden skakar, verkar urhäftigt tycker jag!
Jag sov urdåligt inatt, men självklart som jag som en stock, en tung stock när klockan var 6.20, preciiiis då skalvet ägde rum. Suck... jag är så besviken, nu hoppas jag bara på efterskalv :)

Back to thesis

1 kommentar:

Sarasnaran sa...

Men åååh! Det är ju riktigt skit att du missade det isf!
Gah!