tisdag 16 september 2008

I never stop

Dryga tio dagar i Sverige och Johanna har redan planerat hur våren ska se ut. Nu är det bara att hoppas jag får medvind och lite tur, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Ikväll är det svensk deckare och Dumlemuffins, det blir lite universalism och lite jämliket och mångfald också, men det största fokuset ligger på mina muffins.

Imorrn är det seminarie där jag fått rollen att argumentera MOT att mänskliga rättigheter är universella. Undrar just hur det ska gå :S


Vidare vill jag uppmana ALLA att en dag i veckan äta vegetariskt på så sätt kan vi rädda världen =0)

/Jo

2 kommentarer:

Sarasnaran sa...

Hörde du också det idag? =)

Jag skulle nog må bättre av att äta veggo. Bergis.

Aurora sa...

Kan du inte få alla sydamerikaner att förstå det med, som tror att kött är ungefär lika viktigt som att dricka vatten?