måndag 8 september 2008

Do not read beauty-magazine, they will only make you feel ugly...

... är min tanke när jag varje dag går igenom Pressbyrån och deras överflöd av tidningar. Jg har med flertal läroböcker, anteckningsblock och alltid en pocket för att INTE köpa nån tidning.

Buz Lhurman är min Gud i kniviga konsumtionssituationer, han vet bäst.

Vidare flyter allt på; har varit hemma 5 dagar och tränat 3, känns bra. Känner mig som en kändis när folk stannar mig och säger "nämen är duuu i Hööööör?" detta känns också bra.
Dagens gruppövning om Kinas moraliska ansvar i Angola gick också bra, presentation imorrn, in English, som om jag inte har nog med att läsa in ämnet, suck...men känns bra.

Imorgon intas lunch med mor i Malmö, innan jag ska ge mig i kast att fixa lånekort, datorinlogg och tid med syo.

Framtiden är oviss men alla dörrar har öppnats. Imorrn ringer vi till komvux och ser om jag kan tenta av lite, idag ringdes tandläkare och frissan.

Status: en sjua, gympan både höjde och gav mysfaktor.

Har dessutom (här går det undan) anmält mig som "prov-nagel-docka" hos sarasnaran.blogg.se hoppas hon satsar på lite mer rockiga, korta, röda eller rosa (ta nu åt dig dessa hintar SARA) naglar på mig. Tror det passar min bäst.

KRAM o gonatt (ska läsa bok först)
sov gott/Jo