fredag 16 juli 2010

UpDaTe

Livet rullar på. Ibland hinner jag inte själv med. Jag har fått B12-brist och ska ta tillskott ett halvår för att sen gå på återbesök. jag har träffat världens bästa A som gör mig lycklig dygnet runt. Jag har kommit igång med min träning och äntligen börjat vandra. Upptrappning sker och jag powerwalkar ett par mil i veckan, läs 4-5 mil. Jag hinner inte läsa så mycket jag vill och då är jag ändå arbetslös, rastlös och sömnlös.

Igår var jag omotiverad till allt, till att gå ur sängen, till att prata med människor, till att träna, till att duscha. Dagen slutade med att A drog ut mig på en 12 km powerwalk, jag hade fel solglasögon, var sur och vresig, törstig och trött. Men jag kom hem och duschen har aldrig varit bättre. Idag har jag mer energi och är på väg till gymmet för lite crosstraining (och TV-tittande) och lite stryka... ben tror jag, mest sugen på det! SO LONG

Bild från Skåneleden... 100 mil ska avklaras

Inga kommentarer: