tisdag 16 mars 2010

Typisk dag

Idag är en sådan dag då jag inte vill något alls. Jag sov dåligt inatt, vaknade tidigt, mardrömmar, stress, hungrig... sovit fyra timmar nu på eftermiddagen. hjälpte lite (trötthetsmässigt). Försöker skriva, går inte, blir stressad...
Försöker tänka att det är sol nästa vecka också så jag behöver inte gå ut nu utan ska sitta inne och skriva, blir stressad...
Inga pengar, blir stressad...
Försöker tänka på spanska, tappar ord... blir stressad...
Borde, borde, borde, SKA andas, luuuuugnt.


Bild från la Catedral del Mar, Barcelona, min oas i vardagen (när Lunds domkyrka inte finns i närheten)

1 kommentar:

Nanna sa...

Vad kul att du börjat med din blogg igen!!! I love it!
Jag hoppas att du mår bättre min vän... o att kisemisen hjälper dig...
Hoppas att jag är ledig på fre så jag kan komma förbi o ge dig en kram o kela med mercedes!
Pusssss
(är inte på min blogg..)