fredag 5 mars 2010

Back on track

Det tog mig ett halvår att hitta tillbaka hit. Jag gillade denna sidan, inget går upp mot min misär som påbörjade i Spanien.

Annars skiter sig det mesta runt omkring mig just nu. jag har sovit i mer än ett dygn, efter att knappt varit hemma på en vecka. Tog tag i diskbomben i köket, inte ett glas eller en kniv var ren. Tur jag bor ensam så jag kan dricka kaffe ur samma mugg flera gånger utan att diska den.

När jag lämnade Bcn skrev jag en låååång lista med saker som skulle hjälpa mig att "komma till rätta":
Fixa jobb - check
Egen lägenhet - check
Ta min fil kand i Mr - check
Ta min fil kand i Spanska - snart check
Klippa mig - Check
Tatuering - Check

Men vad fan hjälpte det? Jag är tillbaka på ruta ett. Jävla skit, lämna mitt sinne i fred! Låta mig ta det lugnt och inte hela behöva tänka.
Trodde Willie Nelson skulle hjälpa ikväll... knappast! Piss og lort som danskarna säger. Lär mig gråta och skrika och få ut allt, lär mig visa jag inte alltid är på topp, lär mig vara mig!

Inga kommentarer: