onsdag 26 november 2008

Nu drar jag!

Jäkla flängande hit och dit. Men nu åker jag till Barcelona, jag är tillbaka, eeee, efter det. Jag ska semestera denna gång... mmmm, och pussas.
Men det första jag ska göra är att ställa mig på Plaza Catalunya och bara njuta av mitt gamla Spanien, det är ändå nästan 3 år jag varit där allt som allt. Sen ska jag möta G och äta en macka med stekt ägg och smält ost och dricka kaffe med mjölk och för mycket socker. Är det något så nås jag på den spanska mobilen (mamma har numret för er som saknar det). Ta hand om er, jag tar hand om mig. J

3 kommentarer:

Sarasnaran sa...

Så hann vi inte ses denna gången heller. =(

Frida sa...

Oerhört kreativ present må jag säga:) Ha en skön vecka! kram

Nanna sa...

Ohhhh vad jag saknar dig redan! Men vi ses ju nästa vecka :)
Love you!!!
Puss!!!