tisdag 18 november 2008

Back on track

Helgen spenderades i Stockholm. Snö syntes och möbler flyttades. Jag åt mer godis än vad jag ätit sen jag kom hem till Sverige. Min mage är svullen och rumpan värker (av bilsittning)

G har varit här. 2 veckor av njutningsfulla sekunder och timmar. Så sköna att jag nu åker dit, fast jag inte har tid, jag ska plugga i Barcelona heter det. Fast det tror jag inte på.... därav är jag lite stressad nu.

Inlämning imorgon. Helst inlämning innan avresa också. Upphämtning och räkning tillkommer.

Livet är bra gott, det är bara tiden som inte räcker till!


Österlen i blåst

2 kommentarer:

Sarasnaran sa...

Äntligen lite uppdatering! Härligt!
Superfin bild på dig och prinsen. *gnuggar nos*
Det låter som du är lycklig. Aj lajk it. =)

Aurora sa...

Men flyttar du hit igen eller bara ner över jul typ?