onsdag 17 juni 2009

Sommarplaner

Min bror spelar sommarvisor på dragspel, solen skiner, tvätten är uthängd, flädersaften kokad, alla tentor avklarade och godkända. Jag tog min examen, fixade ett bra sommarjobb, fick det stipendium jag sökte, jobbat klart med spanskan, börjat utredning om min huvudvärk och mitt magonda... jag klarade det. Jag tog mig i kragen och fixade allt jag bestämt mig för.

Nu är det minsann sommar. Första resan är avklarad... 6 dagar i Barcelona var underbart, jag solade och drack vin, typ, i 6 dagar. Det var precis vad jag behövde.

Resterande veckor till september består av juridikstudier och uppsatsskrivande i spanska (jag vet inte hur man slutar plugga, tips?)heltidsjobb, helger i Båstad, grillkvällar i Höör, innan det i slutet av augusti bär av till Barcelona igen för 2 veckors bilresa (jag kör) och sedan, ja, sedan flyttar jag till Zaragoza.
Home is where man puts his hat.

SALUT till mig, jag kunde inte varit lyckligare

1 kommentar:

Sarasnaran sa...

Du kan vara mycket stolt över dig själv. =)