torsdag 24 maj 2007

Long time, no blog

Idag har jag tagit ett egenhändigt beslut (efter konsultion (finns det ett sådant ord?) med Milena om att jag från och med nu ska blogga på svenska.

Jag satt och läste min kopmis blogg för en kvart sen och fick ett sådant blogg-sug (ännu ett ord jag tvivlar på existerar) så jag skrev in min bloggadress och tryckte på enter....karinjohanna.blogspot.com

No se encuentra la página. (sidan hittas inte) stod det...

Ah, smartass, fel adress...kajo.blogspot.com + enter...

No se encuentra la página.
VA FAAAAN!!!

sista försöket...kajoh.blogspot.com + enter och äntligen rätt adress.

Ok, steg två...användare och lösenord..lite enklare då jag alltid har samma :) (så ni som nånsin lärt er mitt lösen har alltså tillgång till alla min privata sidor online)


Dagens lärdom:
Blogga oftare...